Lucrează de oriunde SAGA În CLOUD NUKKON

Cu Saga în Cloud Nukkon, ai o soluție perfectă pentru a lucra într-un mediu cloud sigur și eficient, o platformă unică, adaptabilă și securizată, care depășește standardele de performanță și siguranță oferite de alți furnizori.

Saga in Cloud Nukkon – soluția optimă pentru contabilitate

Pentru contabili, accesul simplu și sigur la date este esențial. Cu Saga in Nukkon, lucrezi de oriunde și poți accesa dintr-o singură platformă și de pe orice dispozitiv electronic conectat la internet, toate informațiile și aplicațiile de care ai nevoie: Saga, Office, Revisal, programe de declarații etc.

În contextul E-factura și a schimbărilor majore din sistemul fiscal, Saga in Cloud Nukkon devine un partener esențial pentru contabili, facilitând tranziția către noul sistem. 

 

AVANTAJE

SAGA in CLOUD NUKKON

 

Niciun risc de pierdere a datelor: Acestea sunt stocate în centre de date din Europa, aflate  în locații multiple distanțate considerabil, astfel încât ai garanția unui serviciu sigur, fără niciun risc de pierdere a informațiilor. 

Salvarea automată a datelor:  Toate datele se salveză automat zilnic. 

Instalare aplicații: Ne ocupăm de instalarea programelor esențiale cum ar fi Saga C, Saga PS, Revisal și de implementarea declarațiilor ANAF. Documentele pot fi semnate digital direct în platforma Saga Cloud Nukkon sau pot fi transmise prin drive-ul propriu (NK Dox). În plus, atunci cînd lucrezi cu Saga în Cloud oferim configurarea programelor suplimentare precum e-Tigris, MarketLine și altele.

Totul într-o singură platformă: Lucrezi într-o singură platformă de lucru (biroul tău virtual) în care folosești orice aplicație Windows pe care o ai deja, inclusiv Saga, Revisal sau alte instrumente esențiale pentru afacerea ta. 

Poți lucra de oriunde și de pe orice dispozitiv: Accesezi datele și programele tale din orice locație, 24h/7. Te poți loga în aplicație de pe orice dispozitiv (laptop, tabletă, telefon), chiar daca nu îți aparține.

Poți partaja informațiile cu colegii și clienții: Cu Saga Cloud Nukkon, pot lucra mai mulți utilizatori simultan în Saga de pe diverse dispozitive – PC-uri, laptopuri, tablete sau telefoane mobile – fără a fi necesare licențe separate pentru fiecare dintre aceștia. În plus, există partiții separate pentru documente private la care se poate seta accesul individual sau pe grupuri de utilizatori.

Orice problemă se remediază într-un timp record: În caz de incident, Nukkon are capacitatea de a restabili serviciile în timp record (în mod normal, serviciul este restabilit în decurs de 1 oră. În cazul unui incident major cum ar fi defecțiunea serverului, garantăm că datele vor fi ridicate pe un nou server în maximum 4 ore).

Suport tehnic rapid și personalizat: Echipa noastră este aici pentru a rezolva rapid orice problemă legată de software. Actualizările și întreținerea sunt realizate tot de către noi.
Putem dezvolta soluții personalizate, adaptându-ne cerințelor speciale ale fiecărui client și oferind suport adaptat nevoilor specifice.

Costuri reduse comparativ cu alte servicii concurente: Oferta noastră este flexibilă – plătești doar pentru utilizatorii activi. Reduci costurile, fără a sacrifica funcționalitatea.

Costuri reduse cu energia electrica: Nu mai este necesar să păstrați un server pentru Saga activ non-stop la sediul propriu, alături de alte sisteme de backup.

Nukkon Cloud nu este doar un serviciu de cloud pentru contabili – este o soluție adaptată nevoilor dumneavoastră care oferă siguranță, eficiență și suport personalizat. Vezi aici prețurile pentru serviciul Saga in Cloud Nukkon. 

Saga Cloud

Cum lucrezi în Cloud SAGA Nukkon.

In maxim 3 minute vei descoperi cum Nukkon îți poate aduce avantaje imediate

Prețuri SAGA IN CLOUD NUKKON

Pachete CLOUD NUKKON

BASIC

15 / lună/utilizator
  • Data Center nr.1 in Europa (Franta/Germania)(*)
  • Sistem de operare: Windows 2019/2022
  • Procesoare (CPU de ultimă generație): 8-48(**)
  • Spațiu stocare (SSD-NVMe): 500GB-1TB(**)
  • Memorie RAM: 64GB-256GB (DDR4/DDR5)(**)
  • Backup zilnic FULL (D1-D2-D3-D4-S1-S2)(***)
  • Backup in 2 tari diferite
  • Trafic Nelimitat
  • Mentenanța inclusă
  • Instalare: maxim 3 zile
  • Disponibilitate Serviciu: 365 zile/an
  • Suport premium-(persoană reală)
  • Costuri lunare pe utilizator real, fără obligație de permanenta(****)
  • Securitate SSL, Confidențialitate
  • IP STATIC și Certificat Digital
  • Casa de marcat
  • Tipărire la Imprimantă
  • Semnătura digitală
  • Număr de firme în SAGA NELIMITAT

EXTRA

20 / lună/utilizator
  • Office 2019/2021 Professional PLUS
  • Data Center nr.1 in Europa (Franta/Germania)(*)
  • Sistem de operare: Windows 2019/2022
  • Procesoare (CPU de ultimă generație): 8-48(**)
  • Spațiu stocare (SSD-NVMe): 500GB-1TB(**)
  • Backup zilnic FULL (D1-D2-D3-D4-S1-S2)(***)
  • Backup in 2 tari diferite
  • Trafic Nelimitat
  • Mentenanța inclusă
  • Instalare: maxim 3 zile
  • Disponibilitate Serviciu: 365 zile/an
  • Suport premium-(persoană reală)
  • Costuri lunare pe utilizator real, fără obligație de permanenta(****)
  • Securitate SSL, Confidențialitate
  • IP STATIC și Certificat Digital
  • Casa de marcat
  • Tipărire la Imprimantă
  • Semnătura digitală
  • Număr de firme în SAGA NELIMITAT

WIN

25 / lună/utilizator
  • Office 2019/2021 Professional PLUS
  • Data Center nr.1 in Europa (Franta/Germania)(*)
  • Sistem de operare: Windows 2019/2022
  • Procesoare (CPU de ultimă generație): 8-48(**)
  • Spațiu stocare (SSD-NVMe): 500GB-1TB(**)
  • Backup zilnic FULL (D1-D2-D3-D4-S1-S2)(***)
  • Backup in 2 tari diferite
  • Trafic Nelimitat
  • Mentenanța inclusă
  • Instalare: maxim 3 zile
  • Disponibilitate Serviciu: 365 zile/an
  • Suport premium-(persoană reală)
  • Costuri lunare pe utilizator real, fără obligație de permanenta(****)
  • Securitate SSL, Confidențialitate
  • IP STATIC și Certificat Digital
  • Casa de marcat
  • Tipărire la Imprimantă
  • Semnătura digitală
  • Pachetul de programe de gestiune Win Mentor, licența clientului

*datele sunt salvate în centrele de date cele mai mari din Europa, nr 1, în două țări diferite. Sunt cei mai mari furnizori de infrastructură cloud din Europa și se numără printre liderii mondiali în acest sector, operând în acest moment în peste 30 de centre de date din toata lumea. Sunt centre de date care îndeplinesc legea europeană pentru protecția datelor. Centrele de date OVHcloud sunt proiectate cu standarde înalte de securitate, inclusiv controlul accesului fizic, supravegherea 24/7 și măsuri împotriva incendiilor și dezastrelor naturale. Compania urmează protocoale stricte de securitate pentru a proteja datele clienților săi.

** toate configurațiile se alocă în funcție de necesitatea fiecărui client.

***copiile de securitate se fac zilnic, și se pastrează ultimile 4 copii zilnice (dacă astăzi este vineri, avem copia de joi, miercuri, marți și luni) și se păstrează copie după ultimile 2 sfârșituri de săptămână. Așa putem fi siguri că dacă este nevoie să se recupereze date din urmă, avem posibilitatea să le accesăm.

Copiile se fac în două datacenter diferite, la 400 km distanță unul de altul , în două țări diferite (ovh Franța, copiază în fiecare zi în ovh Germania, pentru a asigura că în cazul în care intr-o țară se întâmplă ceva, le avem în altă țară și le putem recupera)

****Nu obligăm nicio firma să facă contract cu noi pe o perioadă determinata. Plata se face pe utilizator real și se schimbă în funcție de necesități, fără costuri adiționale (de ex: daca în luna martie aveți 8 useri, plătiți pentru 8 useri, daca în luna august aveți doar 3 useri, plătiți doar pentru 3 useri, iar daca în noiembrie aveți 5 useri, plătiți pentru 5 useri).  

 

Cu peste 30 de ani de experiență în sectorul IT, compania noastră spaniolă s-a impus ca lider de piață datorită devotamentului și angajamentului nostru față de excelență. Înțelegem perfect nevoile clienților noștri și lucrăm neobosit pentru a le depăși așteptările. Ne remarcăm prin seriozitate, profesionalism și respect față de clienții noștri, garantând soluții tehnologice inovatoare de cea mai înaltă calitate.

Oferta noastră este flexibilă – plătești doar pentru utilizatorii activi. Reduci costurile, fără a sacrifica funcționalitatea.

TESTEAZĂ O LUNĂ GRATUIT

Pentru a solicita o lună de test și/sau pentru mai multe informații despre Cloud în Saga cu Nukkon, vă rugăm să completați formularul de mai jos și un reprezentant al companiei Nukkon vă va contacta în scurt timp cu toate informațiile de care aveți nevoie.



    CLIENȚII NE RECOMANDĂ

    Testimoniale

    Citeste ce spun clienții despre experiența lor cu Nukkon

    SOLICITĂ ACUM O TESTARE GRATUITĂ!

    Saga Cloud

    ÎNTREBĂRI FRECVENTE

    Răspunsuri la întrebările despre Cloud și serviciile noastre.

    SOLUȚII E-FACTURA

    Cu Cloud Nukkon integrezi ușor E-Factura (în programe cum sunt: Saga, FGO, Smartbill, Winmentor, etc.) cu avantaje atât pentru firma de contabilitate, cât și pentru clienți.

    NK-DOX

    Soluție de organizare a documentelor contabile din dosare fizice în dosare virtuale prin NK-Dox.

    NUKKON CLOUD SRL

    J23/7286/2023, CUI 49052398
    Adresa: Oraș Chitila, Str.Bradului nr.3A, ap.5, Jud. Ilfov
    Telefon: 0367 440432 / 0754 526526 / 0745 133 401 
    Email: florentina@nukkon.cloud

    Scroll to Top